Szkolenia

Podczas organizacji szkoleńdbamy o to, aby nasze projekty rozwoju kompetencji były „szyte na miarę”. Przygotowywane projekty szkoleniowe dla konkretnych organizacji, poprzedzamy wnikliwą diagnozą potrzeb szkoleniowych. Podczas szkoleń łączymy naszą wiedzę i doświadczenie z aktywnymi metodami pracy z grupą. Dbamy o to, aby szkolenia były z jednej strony okazją do rozwoju i poprawy kompetencji uczestników, z drugiej sprzyjały integracji zespołu pracowników.

 

Szkoleniowe grupy tematyczne:

 

PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE:

  • Trening menedżerski
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Zarządzanie zespołem
  • Rekrutacja i selekcja pracowników
  • Budowanie PRofesjonalnego wizerunku organizacji
  • Psychologia w zarządzaniu
  • Psychologia osobowości dla osób zarządzających
  • Inteligencja emocjonalna dla osób zarządzających
  • Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
  • Praktyczna psychologia społeczna dla osób zarządzających
  • Metodologia realizacji badań pracowniczych
  • Metodyka organizacji sesji AC i DC w rekrutacji
  • Metodyka organizacji systemu ocen okresowych
  • Analiza transakcyjna w zarządzaniu
  • Psychologia motywowania pracowników

 

BUDOWANIE I ROZWÓJ ZESPOŁÓW:

  • Efektywna współpraca zespołowa z elementami integracji
  • Budowanie zespołów pracowniczych
  • Skuteczna komunikacja zespołowa
  • M jak motywacja - skuteczne motywowanie zespołu
  • Kierowanie konfliktem w zespole
  • Psychologia osobowości w komunikacji między pracownikami
  • Analiza transakcyjna w komunikacji między pracownikami

 

KOMPETENCJE SPOŁECZNE:

  • Efektywna komunikacja interpersonalna
  • Budowanie postawy asertywnej
  • Jak mówić, by inni słuchali? Sztuka wystąpień publicznych
  • Budowanie pozytywnych relacji w biznesie
  • Budowa własnej marki
  • Wystąpienia publiczne z elementami treningu przed kamerą

 

ROZWÓJ OSOBISTY:

  • Automotywacja
  • Jak świecić i się nie spalić – czyli gospodarowanie własnym potencjałem energetycznym
  • Skuteczne radzenie sobie ze stresem
  • Trening samopoznania
  • Trening kreatywności
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Trening inteligencji emocjonalnej
  • Warsztat “Growth Mindset”
  • Warsztat rozwoju samoświadomości z wykorzystaniem testów psychometrycznych

 

ETYKA W BIZNESIE, ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ, PRZECIWDZIAŁANIE DYSKRYMINACJI

  • CSR w organizacji
  • Trening antydyskryminacyjny
  • Kształtowanie polityki antymobbingowej
  • Zarządzanie rożnorodnością w przedsiębiorstwie

 

KOMPETENCJE PSYCHOLOGICZNE I SPOŁECZNE W PRACY W PLACÓWKACH OPIEKI ZDROWOTNEJ, WSPARCIA SPOŁECZNEGO (skierowane przede wszystkim do pracowników DDP, DPS, placówek medycznych itp.):

 

  • Zasady kontaktu z pacjentem
  • Wypalenie zawodowe w pracy opiekuna
  • Komunikacja z pacjentem i jego rodziną - wybrane aspekty
  • Wybrane aspekty pracy z osobami w wieku podeszłym
  • Wybrane aspekty czynności opiekuńczych w pracy z osobami starszymi oraz niepełnosprawnymi
  • Komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami w placówkach medycznych

 

SZKOLENIA SKIEROWANE DO PRACOWNIKÓW PLACÓWEK EDUKACYJNYCH:

  • Stres i wypalenie zawodowe w pracy nauczyciela – przyczyny, dynamiki, sposoby zapobiegania
  • Inteligencja emocjonalna uczniów – źródła i sposoby jej rozwijania
  • Komunikacja interpersonalna w pracy nauczyciela – metody rozwoju kompetencji komunikacyjnych w kontaktach z uczniami i rodzicami
  • Asertywność – kompetencja niezbędna w pracy dydaktycznej i wychowawczej
  • Zaburzenia funkcjonowania społecznego i emocjonalnego u dzieci i młodzieży – objawy, przyczyny, formy pomocy
  • Zaburzenia odżywiania się u dzieci i młodzieży – objawy, przyczyny, formy pomocy
  • Depresja i inne zaburzenia afektywne u dzieci i młodzieży – objawy, przyczyny, formy pomocy
  • ADHD i nadpobudliwość u dzieci – przyczyny, rozpoznanie, terapia
  • Profilaktyka uzależnień
  • Dostosowanie form pracy nauczyciela do specjalnych potrzeb ucznia

 

SZKOLENIE TEMATYCZNIE ZWIĄZANE ZE WSPARCIEM PSYCHOLOGICZNYM:

  • Wybrane elementy psychoterapii poznawczo-behawioralnej


SPRZEDAŻ I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM:

  • Nasz klient nasz Pan – profesjonalna obsługa klienta
  • Psychologia zachowań konsumenckich
  • Handlowiec idealny – trening kompetencji sprzedażowych
  • Techniki skutecznej sprzedaży
  • Coaching sprzedażowy „on the job”
  • Sytuacje trudne w kontakcie z klientem
  • Psychologiczne aspekty reklamy
POWRÓT

KONTAKT

Psychological Solutions Group
Agencja Analiz i Doradztwa
Personalnego

ul.Gdańska 105/4
85-022 Bydgoszcz

tel: 601 619 159, 601 832 653

e-mail: info@psg.edu.pl
Facebook

Znajdź nas na Facebooku!